خالد سليم يحلق شعره بالكامل على الهواء.. لن تصدق السبب

حالة من الجدل الواسع أثارها الفنان خالد سليم، الساعات الماضية، أثناء حلوله ضيفًا في برنامج كتاب الشهرة، الذي يقدمه الإعلامي علي ياسين.

وأقدم الفنان خالد سليم، على حلق شعره على الهواء تضامنًا مع والدته التي أُصيبت بمرض السړطان، معربًا عن حزنه الكبير.

خالد سليم يحلق شعره بالكامل على الهواء.. لن تصدق السبب
ودخل خالد سليم في نوبة بكاء، قائلًا: “عايز أعمل حاجة كان نفسي أعملها ولكن كان عندي التزامات مخلتنيش أعملها، ولكن أنا بعتذر للالتزامات اللي جاية”.

وتابع: “أنا بعلن تضامني التام لماما بعد إصابتها بالسړطان وبعدي لها ولكل اللي جالهم المړض اللعېن ده وكل الناس اللي فقدت أحد أسرتها وأحبابها بسبب المړض القذر ده.”

وفي وقت سابق قال الفنان خالد سليم:”بقيت عصبي مؤخرا وبنفعل علي مراتي بسرعة بسبب كمية الضغوطات والمشاكل اللى موجودة في حياتي، انما في شغلي متأني جدا”.

وأضاف خلال الجزء الثاني من لقائه ببرنامج “حبر سري” الذي تقدمه الإعلامية  اسما إبراهيم بقناة “القاهرة والناس”:”ابن خالي عرف الناس أنه مدير أعمالي وهو لا مدير أعمالي ولا يفهم في الوسط بتاعتنا ولا يعرف أي حاجة لكن كان مرافق معايا في فترة من فترات حياتي بدافع من أمي”.

ولفت:”عربيتي اللي كانت معايا في 2006 المقصات بتاعتها اتنشرت بمنشار نحاس وخلوا فيها جزء واحد بس وانا ساعتها كنت ناقل من مصر الجديدة لبيت أكبر في المقطم، وكان فيه محاولة مدبرة إني أموت بحاډثة عربية، وساعتها اكتشفنا المخطط ووالدتي قالت لي لازم يكون معاك سواق يا حد مرافق معاك وفرضت علي محمد سمير ابن خالي، واحنا مكناش صحاب أوي وهو دخل حتة شاف أجواء معينة حاول يخش ويتعلم لكن عمره ما كان مدير أعمالي علشان يتشهر في الوسط الفني ويسوق لنفسه لكن مع المشاكل طردته”.

اترك رد

زر الذهاب إلى الأعلى