رضوى الشربيني: شيرين سبب طلاقي! – فيديو

في تصريح مفاجئ قالت المذيعة المصرية رضوى الشربيني، أنها قررت الانفصال عن زوجها بعد علاقة زوجية دامت 7 سنوات، بعد سماعها أغنية (المرايا) للنجمة المصرية شيرين عبد الوهاب.

رضوى الشربيني روت كل حكايتها مع طليفها وأهم أسباب الطلاق أنه كان يهملها وأنها كانت غير راضية عن نفسها وأنه اساء إليها وسكت وقبلت الإساءة.

قالت رضوى: (دخلت عشان أخد شاور، وأنا دائماً طول الوقت في سماعات في البيت فيها أغاني وجت أغنية لشيرين اسمها المرايا، بتقول هتعمل أية لو نمت يوم وصحيت وشفت نفسك في المرايا بكيت، أنا بسمع الجملة وأنا قدام مراية الحمام، وحسيت أنها بتغنيهالي، وكأن شريط حياتي معدي من قدام عنيا، خرجت الكلام ده كان بليل، صليت استخارة، تاني يوم قولتله طلقني، كانوا 7 سنين ونص مش سنة ولا اتنين ولا تلاتة).

أثارت تصريحات رضوى ضجة كبيرة، خصوصاً أنها هي من تلعب دائماً دور المحرض للمرأة على الطلاق، لكن شيرين حلت محلها هذه المرة، وكانت سبباً قوياً في انفصالها عن زوجها.

هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت.. بصيت وشفت نفسك فى المرايا بكيت.. جواك سؤال تصرخ تقول أنا مين
أنا زي ما أنا ولا اتقسمت اتنين وبعدين.. وبعدين قول ياللى فى المرايا فهمنى إيه الحكاية.. فرحان تعبان مرتاح.. لما حاجات كتير فى حياتنا اتسببت فى حيرتنا.. وادينا عايشين راضيين جايين ورايحين.. هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيتولقيت أقرب ماليك فى الدنيا مش حواليك.. هو انت مين اللى عمل ده فيك..مش انت ولا فى حد غمى عنيك وبعدين؟

اترك رد

زر الذهاب إلى الأعلى